2 sie 2010

O tym, że maluchy zaszczepione,

co nie znaczy, że już bezpieczne. I ciągle w klatce, bo oswajanie troszkę żmudne jest i maluty uparły się, że nie jestem ich przyjacielem.

To jest Tri. Dziwna kicia, bardzo ostrożna i płochliwa i chyba najbardziej z trójki waleczna i agresywna. Poczatkowo syczała i waliła łapkami. Teraz już tego nie robi, ale ciągle jest uparta. Dziś dawałam im ryby, użarła mnie w palec. Ciągle najbardziej na dystans.




To Szara. Była najbardziej śmiała, teraz się troszkę wycofała. Nie ucieka aż tak przed ręką. Chociaż dziś po wizycie u weta drapnęła mnie w panice, kiedy chciałam ją wyjąć z klatki. Mam nadzieję, że nie zaprzepaściło się to, co uzyskałam przez te kilka dni. A doszło już d tego, ze podchodziła do prętów klatki i obwąchiwała moją twarz lub palec.



Rudziasta miągwa. Na początku największa panikara i strachajło, teraz największa męczybuła. Wspina się na pręty i drze japkę, że chce wyjść. Więc wyjmuję ją z klatki i wędrujemy po mieszkaniu, albo miziam ją na kolanach, aż zaśnie. W zabawie najśmielsza i największa wariatka.




Szara i Tri trzymają się bliżej. Jutro naprawiam klamkę do drzwi łazienki i wypuszczę drobiazg do łazienki, bo w tej klateczce chyba się męczą. Może będą szybciej i chętniej się przyzwyczajać?

6 komentarzy:

  1. oh jakie one piekne :)
    Trzymam kciuki za wszystkie Twoje maluchy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty szybka, Aga :)))

    Muszę Gracjom jakieś imiona wymyślić, ale nie mam kompletnie pomysłu. Może właśnie imiona Gracji? Eufrozyna, Talia i Aglaia? EEee, Efrozyna może być, ale pozostałe? O, może druga to Meluzyna. Tylko trzeciego brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja i tak wierzę, że się oswoją;)
    Trzeba im dać czas. W końcu to dla nich nowy świat. Nowy i na pewno straszny. Są przesłodkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ta z egipskimi oczetami moze Kleopatra? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, cudnie. Będzie Klecia LOL

    OdpowiedzUsuń
  6. 49 years old Senior Developer Margit Croote, hailing from Whistler enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and tabletop games. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Jaguar D-Type. przejdz do tej strony internetowej

    OdpowiedzUsuń